Frågor och svar

Det här är vanliga frågor till oss. Kanske är det samma frågor som du har? I så fall hittar du svaren här!

  • Jag är spärrad, varför?

  • Om du skrivit fel lösenord 4 gånger blir du automatiskt spärrad. Kontakta oss för att häva spärren.

  • Jag vill göra en serviceanmälan, men min partner står på kontraktet, vad gör vi?

  • Det är endast den som står som kontraktsinnehavare som kan göra en serviceanmälan. 

  • Jag har glömt mitt lösenord, vad gör jag?

  • Gå till Glömt lösenord och fyll i ditt personnummer, så får du en återställningslänk.

  • Vart hittar jag mitt objektsnummer?

  • På din hyresavi eller på ditt hyreskontrakt.

  • I vilka orter finns ni?

  • Vi finns i Falun, Finspång, Helsingborg, Järna, Karlskoga, Mörrum, Sundsvall, Timrå, Olofström, Osby, Ronneby, Sala, Skinnskatteberg, Skövde, Trelleborg, Umeå och Åstorp.

     

     

  • Jag är hyresgäst, hur registrerar jag mig?

  • Välkommen! Du registrerar dig under Registrera mig. Du behöver ditt objektsnummer för att systemet ska känna igen dig. Det hittar du på dina hyresavier eller på ditt hyreskontrakt.